5 MIEHEKÄSTÄ TERVEYSVINKKIÄ MIEHILLE

Suurin osa miehistä keskittyy yleensä huonommin terveyteen kuin naiset. Käymme harvemmin lääkärin luona, elämme epäterveellisemmin ja otamme suurempia riskejä. Elämme jopa lyhyemmän aikaa kuin naiset.

On monia asioita, jotka uhkaavat miehen terveyttä, aina lihavuudesta eturauhasongelmiin asti: Onko siis oikeasti feminiinistä olla huolissaan terveydestä ja elämäntavoista?

Ei, tässä on 5 vinkkiä, jotka tekevät sinusta paremman ja terveemmän miehen. Tosimiehet pitävät huolta itsestään.

1. KÄY LÄÄKÄRISSÄ KERRAN VUODESSA

Miehet käyvät lääkärin vastaanotolla paljon harvemmin kuin naiset. Itse asiassa jopa yhdeksän miestä kymmenestä sanoo, että he eivät vaivaa lääkäriään ellei heillä ole vakavaa ongelmaa. Jotkut uskovat, että tämä johtuu syvistä sukupuolirooleista ja että miehiä ei kasvateta huolehtimaan omasta terveydestään. Mutta se tarkoittaa usein myös sitä, että miehet havaitsevat vakavan sairauden liian myöhään tai eivät ollenkaan. Joten ryhdistäydy asian suhteen ja käy vuosittaisessa terveystarkastuksessa. Lääkärisi on paikalla sinua varten.

2. SYÖ KUIN NAINEN

Pihvi, rasva ja suola ovat herkullisia ja monen mielestä miehekkäitä – mutta todella fiksut miehet syövät terveellisesti ja suurempia määriä sitä, mitä monet pitävät naisten ruokana;

  • Täysjyvätuotteet, kuten ruskea riisi ja täysjyväleipä
  • Kuitupitoiset elintarvikkeet, kuten pavut
  • Tuoreet hedelmät ja vihannekset
  • Vähärasvainen liha, kuten kana ja vähärasvainen jauheliha
  • Rasvainen kala kuten lohi

Jos teet nämä suositeltavat ruokavaliomuutokset, sinun on paljon helpompaa muuttaa seuraavaa kohtaa:

3. ONKO SINUSTA TULLUT LIHAVA?

Oletko koskaan mitannut vyötärönympärystäsi? Jos mittaat yli metrin vyötärönympäryksen, saat paljon todennäköisemmin sydän- ja verisuonisairauksia, diabeteksen tai sappiongelmia. Ehkä et kuitenkaan tunne oloasi niin lihavaksi, kuin mitä sentit vyötärölläsi kertovat? Suurimmalle osalle miehistä kilot tulevat hiipimällä iän myötä – joten karsi muutama kalori joka päivä ja etsi treeniohjelma, josta nautit.

4. PALAAKO PINNA HELPOSTI?

Kaikki meistä taitavat tietää jonkun äreän vanhuksen. Mutta ärsyynnytkö sinä nopeasti? Voitko hermostua ja räjähtää pienimmistäkin asioista? Silloin saatat olla masentunut. Miehet ovat perinteisesti huonoja puhumaan tunteistaan, ja lyhyt pinna voi olla oire kliinisestä masennuksesta. Ensimmäinen askel ja parasta, mitä voit tehdä, on puhua jollekulle. Ei ole vaarallista osoittaa heikkoutta. Se tekee sinusta paremman miehen.

5. HUOLEHDI ETURAUHASESTA!

Eturauhanen on yksi tärkeimmistä elimistä miehen terveydelle, ja se liittyy moniin vakaviin terveysongelmiin. Siksi on niin tärkeää, että kaikki miehet huolehtivat siitä: varmista, että sinulla on ruokavalio, joka sisältää lykopeenia, sinkkiä ja seleeniä. Nämä ovat ravintoaineita, joita eturauhanen tarvitsee pysyäkseen terveenä. Lykopeenia löytyy tomaatista. Voit myös ottaa ravintolisän, kuten ProstaCare, joka sisältää kaikki nämä vaikuttavat aineet. Muista myös vuosittaiset lääkärikäynnit.

KOKEILE PROSTACAREA 60 PÄIVÄN AJAN JA KATSO, MITÄ SE TEKEE ETURAUHASELLESI:

JUURI NYT VOIT TILATA PROSTACAREN PUOLEEN HINTAAN!